Pirkėjas (fizinis asmuo) turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu pirktų prekių  t.y. atsisakyti sudarytos su MB „Fidži“  internetine parduotuve fidzi.lt sutarties pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu info@fidzi.lt nurodant pageidaujamą grąžinti prekę, grąžinimo priežastį, užsakymo ar pardavimo sąskaitos numerį). Klientas turi teisę (grąžinti kokybišką prekę) per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos (CK 6.228 (10) str.), išskyrus šio straipsnio 2 d. numatytas išimtis. Sumokėti pinigai, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas, pirkėjui grąžinami per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie norą grąžinti prekę.

Klientui pinigai gali būti grąžinami  pateikus prekių išsiuntimo dokumetus arba sulaukus kol gausime grąžinamą prekę.Prekių grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas.

Jei netenkina įsigytos ne maisto prekės kokybė pirkėjas gali reikalauti:

  • pakeisti tinkamos kokybės preke;
  • atitinkamai sumažinti kainą;
  • pašalinti prekės trūkumus (maisto prekėms negalioja);
  • grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

KAIP VYKSTA GRĄŽINIMAS

  • Prekę reikia gražinti sutartu adresu.
  • Grąžinant kokybišką prekę, už jos grąžinimą ir grąžinimo išlaidas atsakingas pats pirkėjas.
  • Pinigai grąžinami bankiniu pavedimu į asmeninę pirkėjo sąskaitą per 14 darbo dienų.
  • Pasirašydami prekės priėmimo-perdavimo dokumentą, Jūs patvirtinate, jog prekė yra tinkama, nėra transportavimo ar kitokių mechaninių pažeidimų. Todėl kiekvieną kartą gavę prekes, apžiūrėkite, ar pakuotė nepažeista, ar nesimato kitokių mechaninių ar Jums įtartinų pažeidimų. Esant prekės išoriniams pažeidimams, Jūs turite teisę nepriimti iš kurjerio pristatytos siuntinio.
  • Pirktos internetu prekės grąžinamos vadovaujantis LR Civilinio kodekso nuostatomis. Sutarčių, kurių negalima atsisakyti sąrašas pateiktas CK 6.228 (10) str. 2 d.

Kita informacija:

Informacija apie vartotojų teisę pasinaudoti neteismine skundų ir žalos atlyginimo tvarka, sprendžiant kitus tarp pardavėjo ir vartotojo kilusius ginčus ( CK 6.2287str. 1 d. 16 p.): Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Goštauto g. 12, Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.

Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Goštauto g. 12, Vilnius, www.vvtat.lt. ✓ Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų pirkėjas gali pateikti vartotojų ginčų sprendimo platformoje (nuoroda: https://ec.europa.eu/odr)